Strategie is heerlijk
Een wandeling in een bos op een zomerse dag. Bomen filteren het licht. Het mos is zacht en de vogels fluiten. Achter je ritselt iets. Een wonderlijke struik vangt je aandacht. Je loopt, je kent de weg.

"Het leven is als een bos, rechtdoor kan nooit." - Popov
Het internetgebeuren is voor weinig organisaties een zomerse boswandeling. Er móet iets met mobiel, online branding, community building, social media, big data, SEO (of was het nou SEA?), e-commerce, content-management en alles wat we nog vergeten zijn. En snel ook.
Voor je het weet loop je met een bezwete kop rondjes om hetzelfde groepje bomen.
De weg kennen
Bij het ontwikkelen van een online strategie bekijken we wat is er al is. Hoe verhouden deze dingen zich met bedrijfsdoelstellingen? Wat gaat echt bijdragen? Hoe geven we dat concreet vorm? Wanneer hebben we wat nodig? Stap voor stap wordt het online verhaal een bos waar je de weg kent.
Boswandelingen uitstippelen – daar houd ik van. Opdrachtgevers van Kees™ Internetbureau gids ik met groot genoegen door het online woud. Als je vermoedt dat ik je kan helpen, drink ik graag een kop koffie met je.